1TianDe.at.ua
 

Унікальна схема роботи з клієнтом в компанії Tiande | ТианДе


Поставлені завдання при роботі з клієнтом в компанії TianDe:

1. Контроль потреб клієнта з здавна направляючих запитань і залученням в бесіду.
2. Демонстрація створеного образу (краще й легше з альбомом) з підкріпленням історіями, з залученням в бесіду.
3. Уточнення фінансових можливостей.
4. Контролювання коридору тим.
5. Підбір під вказану вартість з підтверджуючими питаннями +10-20%
6. Розповідь про подарунки зі збільшенням замовлення + 10-20%
7. Використання передоплати.
8. Вираз підтримки в правильності вибору.
9. Призначення контролю використання та результатів (здзвонитися, прихід).
10. Переклад контролю результатів в наступне замовлення.
11. Рекомендації.
12. Контроль рекомендацій з включенням в маркетинг.

Схема роботи з клієнтом в компанії TianDe.


1. Зустріч, вітання (Контакт):
«Добрий день! Мене звати. . . . . Як я можу до Вас звертатись? Це наш косметичний Сервісний Центр. Тут Ви можете ознайомитися і спробувати нашу продукцію, розроблену на основі тибетської медицини і космецевтики. Ми маємо повний асортимент продукції для догляду в домашніх умовах, який задовольнить запити будь-якої жінки, а також, зрозуміло, і чоловіки. У нас близько 700 найменувань і зараз деякі з них, а саме SPA для тіла, ми Вам продемонструємо на ваших ручках! Цей набір називається «Ніжність дотику» Спробуємо? »

2. Супровід за столик для сеансу (Приєднання)

3. Під час сеансу необхідно з'ясувати чому конкретно клієнт віддає перевагу у використанні косметичних засобів, ніж на даний момент цікавиться і про яке результаті мріє (Виявлення потреб):
Наносимо пілінг, сіль (в процесі розповідаємо про засоби). Після нанесення солі говоримо, що в домашніх умовах краще, щоб сіль була на тілі близько 10 хвилин, зараз нам буде достатньо 2-3 хвилини. Поки клієнт масажує руки з сіллю, ми з'ясовуємо його потреби.
А що Вас з косметики цікавить на даний момент? А чому? У вас закінчилося? Або ви хочете змінити? Який результат від використання Ви очікуєте? Яким марка віддаєте перевагу? (Цими питаннями ми розуміємо той напрямок, про який клієнтові цікаво дізнатися. Дізнаємося чому і про яких - результати він мріє. І дізнаємося, до яких цінах клієнт звик. Після змиваємо сіль, наносимо крем та рукавички.

4. Поки наші ручки отримують необхідне їм вплив наших засобів, давайте підійдемо до вітрини, щоб я вам розповіла про те, що вас цікавить.

5. Продаж (укладання угоди).
Підійшовши до вітрини, коротко розповідаємо про всіх напрямках.
Ми представляємо широкий асортимент продукції, який у нас весь в наявності і здатний задовольнити найвишуканіші смаки будь-якої жінки, а також і чоловіки, які звикли доглядати за собою в домашніх умовах.
Більше 700 найменувань підрозділяються на наступні групи:
- Догляд за шкірою обличчя (з безліччю масок точкового і професійного дії);
- Догляд за тілом (невелику частину продукції з цієї групи Ви вже спробували, вражає не так? Чудово. Це і SPA для тіла, і засоби гігієни, і антицелюлітні програми і сонцезахисні засоби і багато іншого ...
- Догляд за волоссям (всілякі види шампунів виключно на натуральній основі: і від сивини та від випадіння волосся, і для відновлення волосся і посилення їх росту. На основі імбиру, женьшеню та інших дуже популярних і ефективних складових. Але головне, кожен такий шампунь підкріплюється відповідної маскою
- Програма жіноче здоров'я, спрямована на те, щоб зробити жінку ще більш здоровою і красивою. Це і різні харчові добавки, що допомагають організму вирішити ті чи інші внутрішні проблеми, а не маскувати їх нашкірні прояви за рахунок косметики. І фіточаї, вироблені в гірському Алтаї в екологічно чистих зонах, що відновлюють порушення гормонального фону. І прокладки, тільки з натуральних інгредієнтів, які дарують відчуття комфорту і мають антибактеріальну та протизапальну дію, і дезодоранти, і пластирі, що виконують приголомшуюче очищення організму через шкірні покриви стоп ...... і багато, багато іншого
- Це, звичайно ж, декоративна косметика у всьому необхідному асортименті засобів для повного макіяжу, а так само і в їх колірному наповненні
- Це парфумерія як для жінок, так і для чоловіків

Але, головне, у нас дуже ефективно той напрямок, яким Ви і цікавитеся ..... (позначити).
Дивіться який дизайн (дати на кілька секунд в руки найяскравіший і красивий тюбик). Показуємо альбом з результатами з акцентом на той результат, про який мріємо клієнт (демонстрацію альбому наповнюємо історіями). Адже Ви ж берете його для отримання результату, не чи правда?
До статі, на яку суму Ви розраховуєте? .... (Пауза - для отримання відповіді-озвучування суми)!

Варіант 1. (Якщо сума підходить).
Чудово! Саме на таку суму ми Вам і підберемо. Я б Вам рекомендувала ........ (Історії застосування). А через .... (вказати час), після отримання вже перших помітних результатів, Ви до нас підійдете і ми продовжимо працювати над вашими результатами, розширюючи асортимент у використанні ... До того часу, Ви вже зможете по достоїнству оцінити якість нашої продукції.
Адже ми ж з Вами хочемо отримати очевидний результат, правда?
Ви будете почувати ... (кілька історій), а виглядати так, що всі будуть робити Вам компліменти (історію)!
БЕРЕМО? (Якщо немає ЧОМУ?)
Тим більше, що зараз у нас працює, саме на цей продукт, акція (якщо така є, якщо акції немає, то говоримо про те, що цей продукт дуже популярний) тому він такий популярний в цей сезон. Я зараз постараюся підібрати Вам набір з максимальною фінансовою вигодою для Вас ... (підібрати на 10-15% більше за сумою)
Далі:
Якщо Ви ще візьмете і це, то при замовленні на суму (20-30% більше від званій клієнтом раніше), Ви отримаєте ...... в подарунок ......
Зараз я подивлюся чи є все в наявності, а то Ви знаєте, зараз це один з самих ходових продуктів, тим більше, що ще працює і подарункова акція, тому ...
Відмінно, ще є, але залишилося кілька штук, а в день у нас буває забирають і до п'яти-шести, так що до завтра може і не бути ...

Варіант 2. (Якщо сума названа маленька).
Відмінно, а Ви зараз орієнтовані на таку суму, тому що не розраховували, і немає з собою необхідної суми грошей?
Я б Вам рекомендувала почати з .........
Не страшно, що у вас немає з собою всієї суми, зараз я тільки подивлюся, скільки залишилося в наявності, а то Ви знаєте, зараз це один з самих ходових продуктів, тим більше, що ще працює і подарункова акція, тому ...
Відмінно, ще є, але залишилося кілька штук, а в день у нас буває забирають і до п'яти - шести, так що до завтра може і не бути, зробимо так:
Ви зараз, якою сумою розташовуєте, добре (голос виражає секретну домовленість йому допомогти). Залишаєте цю суму, як передоплату до завтра я Вам відкладу все замовлення, а Ви підійдете до ...... з грошима і квитанцією, яку ми Вам видамо зараз і отримаєте замовлення, щоб ніхто не забрав ...

6. Підтвердження правильного вибору
(Кожен клієнт, людина, після будь-якої покупки, бажає отримати докази у правильності його вибору ...)
Після видачі накладної необхідно підтвердити наступне:
Ви знаєте, я дуже радий як ми підібрали Вам продукцію:
По-перше, це найбільш підходящий, саме для Вас, набір засобів, дуже здорово, що все виявилося в наявності;
По-друге, це найбільш вигідне придбання з урахуванням, що працюють зараз акцій і добре, що ви зайшли саме сьогодні, а то завтра могло і не бути. Ми звичайно ж ще замовимо, але чи буде це на базисному складі?
Так що вітаю Вас з відмінною покупкою!

7. Призначення наступної зустрічі / продажу
«Тепер справа за результатом ... Ми з Вами повинні отримати приголомшливий результат (історії). Для цього давайте ще раз уточнимо чи правильно Ви все зрозуміли щодо використання (ще раз проговорити, а ще краще, щоб клієнт все записав) »
При цьому з акцентувати увагу на тому, щоб він через день-два зайшов, розповісти про відчуття або здзвонитися. А також ще раз нагадати (розповідаючи історії), що закріплювати чи посилювати ці результати Ви будете введенням додаткових необхідних коштів, з якими буде (історії з результатами)

8. Рекомендації (підведення клієнта до даної теми).

Варіант 1.
Якщо клієнт не поспішає йти, проявляє зацікавленість до подій (рідко зустрічається варіант), зробити ще комплімент і сказати: ............ (дивися текст у варіанті 2)

Варіант 2.
«Ви знаєте, я дуже задоволений, що у нас з'являються такі чудові клієнти і хотів би Вам постаратися зробити одну послугу, це Вам допоможе ще більше набувати у нас продукцію за ще більш низькими, але це тільки для деяких, цінами. Давайте постараємося на наступний місяць оформити Вам не -35%, а скажімо ...... (пауза, роздум) 50%? А?
Є у Вас ще мінімум 20 хвилин, щоб, нікуди не поспішаючи, ми розібралися з цим питанням?

Якщо немає або неутвердітельное «Так» (означає сумнів), сказати: «Добре, давайте зробимо так, в перебігу декількох днів, завтра, післязавтра, зайдіть до нас, щоб Ви мали в своєму розпорядженні часом, а краще передзвоніть попередньо, щоб я зміг з Вами поговорити .... Заодно обговоримо ваші відчуття від продукції .. І я постараюся для Вас оформити іншу знижку на наступний місяць і взагалі обговоримо, як максимально багато отримати тут різних подарунків. Домовилися? Коли Ви мені передзвоніть?

9. Рекомендації (одержання рекомендацій).
Коли ми отримали підтвердження у клієнта на наявність вільного часу (від 20 хвилин) і на готовність про це дізнатися (Як отримати максимально високий відсоток знижки на наступний місяць)
Необхідно посадити клієнта за зручне, віддалене місце (за стіл), щоб ваша розмова не чули інші клієнти (навіть якщо їх зараз немає) Ще раз проговорити причину чому Ви йому, як виняток, допомагаєте отримати знижку
«Ви знаєте, я дуже задоволений, що у нас з'являються такі чудові клієнти і хотів би Вам постаратися зробити одну послугу, це Вам допоможе ще більше набувати у нас продукцію за ще більш низькими, але це тільки для деяких, цінами. Давайте постараємося на наступний місяць оформити Вам не -35%, а скажімо ...... (пауза, роздум) 50%? А?
Потім: «Ви знаєте, щоб багато не розповідати, я зараз покажу ..... Ось кого з ваших знайомі, Ви б хотіли бачити тут? Не хто Вас послухає. Не хто захоче ... А ось цей б, якби спробував усе як Ви, був би задоволений? У кожної людини є такі в його оточенні, правда? Ось давайте, диктуйте мені його номер, зараз побачите що станеться ..... (в цей момент вся ваша поза висловлює готовність записувати його номер у ваш телефон) Не хвилюйтеся ми це проробляли вже сотні разів ... »
Після отримання номера, Ви, набираючи, питаєте: «Я ж можу послатися на Вас?»
Далі запрошення, головне демонструвати впевненість і позитивність ситуації, навіть якщо людина відповіла негативно, обіграйте це перед клієнтом так, щоб він не зрозумів негатив і дав Вам інший номер ...
Мета-продемонструвати кілька згод на ваше запрошення прийти!
Як тільки це вдалося Ви уточнюєте ще раз у клієнта ваші з ним задачі, який відсоток Ви отримаєте в наступному місяці і скільки Вам необхідно написати таких телефонів, щоб Ви йому допомогли ...
Крім того, склавши список, Ви домовляєтеся, коли йому (через два-три дні) прийти, щоб підрахувати відсоток і скорегувати роботу.

Вторник, 19.03.2024, 06:31
Приветствую Вас Гость
Главная | Регистрация | Вход
Интересно
Форма входа
Поиск
Это нужно знать:
Контакты
Снежана
тел. +38-050-736-12-74
tiandeatua@yandex.ua
Регистрация в TianDe
Добавить в соцсети
Полезные статьи
Наш опрос
Какой косметикой Вы пользуетесь?
Всего ответов: 21
Категории раздела
1 [0]
Статистика
Яндекс цитирования
Друзья сайта:
Вверх
TianDe - это международная косметическая компания. Продукция которой принесет не только красоту Вашему телу, но и здоровья Вашему организму. Весь ассортимент товаров разработан на знании Древне Восточной медицины и доведенных учеными до уровня современных технологий. Но самое главное, что компания не только предлагает Вам красоту и здоровье по разумной цене но и возможность хорошего заработка без вложений. То есть построения надежного бизнеса своими руками без вложения капитала.
По всем возникшим вопросам обращайтесь к консультанту компании TianDe:
Снежана
тел.: 050-736-12-74
tiandeatua@yandex.ua
TianDe - высококачественная и натуральная косметика!!!

Регистрация в TianDe

Копирование текста и других материалов с сайта 1tiande.at.ua строго запрещено.
MML © 2024
Создать бесплатный сайт с uCoz