1TianDe.at.ua
 

Грамотная работа с клиентом в компании TianDe(Тианде) | Грамотна робота з клієнтом в компанії TianDe


ВІТАННЯ - перший крок діалогу з клієнтом.
Перший крок - вітання.
Крок дуже важливий - це початок вашої роботи, якщо хочете - старт.
У зв'язку з цим мені тут хочеться нагадати старе прислів'я: «Що посієш, те пожнеш», тобто, скільки сил, енергії ви вкладете в цей перший крок, такий результат і отримаєте.
Складається цей крок з декількох складових, який все важливі в рівній мірі. Ми будемо розглядати їх з вами все по порядку. Це ми зробимо для того, щоб, по-перше, ви самі змогли повністю розібратися і зрозуміти, якщо самі недопрацьовуєте якийсь момент, то зможете його виправити і доопрацювати, і тим самим підвищити ефективність своєї роботи, а по-друге, це дасть вам можливість побачити, що роблять не так люди з вашої команди, і ви зможете пропрацювати їх помилку в індивідуальному порядку.
На виконання першого кроку статисти та бізнес-тренери максимально дають 30 секунд.
Мета першого кроку: звернути на себе увагу і побудувати перше враження.
Щоб досягти поставленої мети, потрібно сподобатися клієнтові!
Пам'ятайте! На це вам необхідно витратити максимум 30 секунд!
З цього приводу я хочу навести слова Майло О. Франка:
«І всі ваші думки і слова повинні бути спрямовані на досягнення цієї мети!»
І ще хочу привести вам кілька висловлювань з цього приводу відбулися бізнесменів, бізнес-тренерів на сьогоднішній день, тому що, на мій погляд, краще, ніж сказали ці люди, вже не скажеш:
Марк і Софія Атласова:
«Максимальну увагу в контакті існує перші 30 секунд. Пам'ятайте! У Вас ніколи не буде другої можливості створити хороше перше враження! »
Микола Рисев говорить про це так:
«Перше враження при контакті з новою людиною формується протягом 3-5 секунд, протягом наступних 20-60 секунд перше враження закріплюється.
Значить, якщо Ви витратите перші 5 секунд даремно, ви створите перший несприятливе враження, яке змінити буде дуже нелегко ».
І так, почнемо із зовнішнього вигляду.
Почнемо з висловлювання Володимира Ковальова:
«Згадаймо добре відомий закон« Зовнішнє подібно внутрішньому », з якого випливає, що кожна людина, свідомо чи ні, в кожному слові, в кожному вчинку й одязі виражає свою внутрішню суть. Саме тому вдається за зовнішнім виглядом визначити, що за людина перед нами, який його внутрішній світ, а головне - чого можна від нього очікувати. І, оцінивши його «з першого погляду», ми вибираємо певну тактику поведінки. Це правило прекрасно працює при зустрічі з незнайомою людиною. І якщо ви йдете на переговори, для вирішення свого завдання вам, перш за все, необхідно створити собі імідж порядної, надійного, процвітаючої людини, а так само атмосферу довіри і доброзичливості ».

1. Зачіска.
Всі бізнесмени своїй зачісці приділяють дуже велике значення. Френк Беттжер, наприклад, ходив в перукарню щотижня, щоб його волосся постійно були однією і тією ж довжини.
Для чоловіків сюди ж відноситься і гоління. Якщо хтось носить вуса, то вони повинні бути акуратно підстрижені, те ж саме стосується і бородатих чоловіків.
2. Одяг.
Сьогодні всі бізнес-тренери говорять про те, що представник фірми, торговий агент повинен бути в костюмі. І в народі не даремно говорять: «Зустрічають по одягу, проводжають по розуму». своєї одежинкою відразу створюєш враження про свою компанію, про її матеріальному добробуті.
Микола Рисев стверджує, що ті торгові представники, які після його тренінгів надягли на себе костюми і краватки, змогли збільшити кількість своїх продажів.
Про це стверджує і Френк Беттжер. Після того, як він надів на себе костюм, він почав почувати себе набагато впевненіше.
Володимир Ковальов пише про це наступне:
«Одяг і зовнішній вигляд є нашою візитною карткою».
«Одяг часто є перепусткою у внутрішній світ іншої людини».
Звернімося ще раз до Володимира Ковальову:
«-Ще один важливий момент: добре одягаючись, трохи краще, ніж необхідно, ви притягуєш свій ідеал, свій успіх. Ви на рівні одягу вже сьогодні стаєте таким, яким хочете бути в ідеалі ».
«Якщо ви хочете притягати до себе успішних, з достатком клієнтів, постарайтеся виглядати успішно. Фраза «На роботу як на свято», якраз і виражає цю істину. У нашому випадку вона звучить так: «Одягайтеся на продажу, як на свято, і у вас буде великий успіх». давайте носити краватки.
По-перше - ви особа компанії, по-друге - ви приклад для наслідування.

Наступний дуже важливий момент - настрій!
З яким настроєм ви йдете створювати про себе перше враження?
Чи зможете ви завоювати аудиторію, якщо у вас в душі закралися сумніви в своїх силах, в якості товару, з яким ви працюєте, в необхідності його людям?
Френк Беттжер називав це ентузіазмом. Я хочу навести декілька його висловлювань, що він говорив з цього приводу, тому що він це прожив, відчув, отримав результат і ділиться з усіма своїм досвідом.
«Я знаю наступне, коли я змушую себе діяти з ентузіазмом, то незабаром починаю відчувати себе на підйомі».
«Ентузіазм - один з найважливіших факторів успіху в торгівлі».
«Ентузіазм - одне з найбільш високооплачуваних якостей у світі, можливо тому, що це - одне з найрідкісніших якостей і в той же час одне з найбільш заразлива. Якщо ви повні ентузіазму, ваш слухач теж напевно перейметься їм, навіть якщо ви будете погано викладати свої думки. Без ентузіазму ваша розмова про продаж буде потрібний, як торішній сніг ».
«Ентузіазм допоможе вам перебороти страх, домогтися більших успіхів у справах, заробити більше грошей, насолодитися більш здоровою, повнокровним і щасливим життям».
«Коли вам краще почати? Прямо зараз. Просто скажіть собі: «Ось це я можу».
«Як вам краще почати? Є всього одне правило: щоб заразитися ентузіазмом, треба діяти з ентузіазмом. Застосовуйте це правило на практиці протягом 30 днів і будьте готові до разючих змін. Правило це може просто-напросто революціоніровать ваше життя ».
Тут дуже важливо навчитися любити людей. Це так звана професійна любов.
Ось що про це пише Володимир Ковальов:
«Ви чудово пам'ятаєте правило:« Як ти ставишся до світу, так і світ ставиться до тебе ». Фактично, подарувавши людині любов, ви ставите його в безвихідне становище, при якому він не може не любити вас. А як складно відмовити коханій людині, чи не так? Зверніть увагу на те, що ви ставите людину в безвихідне становище найприємнішим способом, подарувавши йому частинку любові ».
Несіть із собою радість майбутньої зустрічі, будьте готові з радістю проявити турботу про людей і відповісти на будь-яке питання, випробовуйте в повному розумінні цього слова «кайф» від зустрічі, і люди будуть відповідати вам тим же.
Говорячи це, я хочу донести до вашого усвідомлення одну дуже важливу річ:
Коли ви входите в організацію, ви приносите з собою свою енергетику, яка працює з величезною швидкістю. Ви ще не сказали не одного слова, а вас уже на енергетичному рівні вважали всі співробітники даної організації, тобто ваша енергетика, ваш настрій пішов прямо до енергетики людей, до яких ви прийшли, і працює вона точно, як у прислів'ї: «Як гукнеш, так і відгукнеться». За законом природи будь-яка пряма зв'язок має зворотний. Енергія інших людей відповідає вам на вашу, на ваш настрій, на ваш ентузіазм.
От і думайте - ви один, а людей багато. Якщо ви дали людям позитивний настрій, то й отримали його назад у багато разів більше, а це дає вам величезну силу для того, щоб ви досягли своєї мети за відведені 30 секунд.
А якщо вже вперед вас пішов негатив, то не осудіть, тому ви його отримаєте рівно в стільки разів більше, скільки людей буде знаходитися в даному приміщенні. Люди виставлять заслін, перешкоду, закриються від вас, І ПЛАКАЛИ ВАШІ 30 СЕКУНД!
Тому, перш ніж сказати: «Та вони такі ...», «Їм нічого не потрібно ...», «У людей немає грошей ...», проаналізуйте і відчуйте спочатку, що ж ви могли принести з собою таке, що люди це відчули і закрилися від вас?
Я хочу загострити вашу увагу на те, що тут треба навчитися не думати головою, а відчувати.
Ось що з цього приводу пише Марсель ашар:
«Вважають, що успіх приходить до тих, хто рано встає. Ні: успіх приходить до тих, хто встає в хорошому настрої! »

Ну що, поїхали далі?
Все з акуратними зачісками, в краватках, з самим позитивним настроєм, з ентузіазмом і любов'ю в душі ви підходите до дверей організації.
Як ви будете заходити?
Ви будете стукати у двері, або ввійдете без стуку?
Давайте розглянемо такий приклад: у нас з вами є постійний робочий офіс.
Ви коли в нього входите, ви стукайте?
Ні.
А чому?
Тому що це ваш офіс, тут ваше робоче місце.
А як ви заходите в свій офіс?
Ви заходите впевнено і вітаєте один одного.
А що ви відчуваєте, коли заходите в свій офіс?
Впевненість, спокій.
А тепер, уявіть, що організація, в яку вам потрібно зайти - це теж ваше робоче місце, але рівно настільки, скільки ви будете там знаходитися.
Заходьте сміливо, впевнено, спокійно, з почуттям гідності, як в свій офіс.
Стукатися вам, чи ні, вирішуйте самі, але якщо вам цікаво знати мою думку, то я вважаю, що стукатися не потрібно.
Ви увійшли, і що ви робите далі?
• Ви боязко зупиніться біля дверей, і будете чекати, поки у вас запитають: «Що ви хочете?
• А може бути, ви просто посміхаєтеся, і чекаєте, поки вас помітять і запитають: «Що вам потрібно?»
• А може бути ви зайшли, і, не вітаючись (в цілях економії часу, або через забудькуватість), відразу говорите про те, що принесли чудовий порфюм?
Звичайно ж, ви посміхаєтеся і вітається з людьми!
І знову звернемося до Володимира Ковальову:
«Будьте щирі і як можна частіше даруєте людям посмішку - це завжди розташовує до нас людей. Не випадково цього навчають продавців на заході, навіть існують майстри посміхатися по телефону ».
Мені дуже хочеться ще вам нагадати дитячу пісеньку з мультфільму «Крихітка Єнот»:
Від посмішки похмурий день світліше,
Від посмішки в небі веселка прокинеться!
Поділися усмішкою своєю,
І вона до тебе не раз ще повернеться!
Як ви це робите?
Я прошу зараз, кожного з вас продемонструвати цей крок.
В якості привітання можна вживати різні слова:
Здрастуйте!
Добрий день!
Я вас вітаю!
Вкладіть у своє вітання максимум енергії, емоцій, всю свою душу і серце! Відчуйте це!
Люди відгукнуться до вас тим же!
 
Пам'ятайте! Ви своїм «Здрастуйте» можете поставити людей в безвихідне становище або з дуже приємною боку, або навпаки.

Для тих кому важко працювати з незнайомою аудиторією.
У КГБшніков був такий метод навчання.
Наприклад, якщо треба виступати перед якоюсь представницької аудиторією, або розмовляти зі статусним людиною, треба уявити, що перед тобою зайчик (і). У сенсі - тварини, зайці.
Ось вони перед тобою сидять, деякі смикають вухом, один геть повернувся до зайчисі і фиркає їй щось тихенько
Відразу спадає напруга.

Пятница, 14.08.2020, 05:29
Приветствую Вас Гость
Главная | Регистрация | Вход
Интересно
Форма входа
Поиск
Это нужно знать:
Контакты
Снежана
тел. +38-050-736-12-74
tiandeatua@yandex.ua
Регистрация в TianDe
Добавить в соцсети
Полезные статьи
Наш опрос
Какой косметикой Вы пользуетесь?
Всего ответов: 21
Категории раздела
1 [0]
Статистика
Яндекс цитирования
Друзья сайта:
Вверх
TianDe - это международная косметическая компания. Продукция которой принесет не только красоту Вашему телу, но и здоровья Вашему организму. Весь ассортимент товаров разработан на знании Древне Восточной медицины и доведенных учеными до уровня современных технологий. Но самое главное, что компания не только предлагает Вам красоту и здоровье по разумной цене но и возможность хорошего заработка без вложений. То есть построения надежного бизнеса своими руками без вложения капитала.
По всем возникшим вопросам обращайтесь к консультанту компании TianDe:
Снежана
тел.: 050-736-12-74
tiandeatua@yandex.ua
TianDe - высококачественная и натуральная косметика!!!

Регистрация в TianDe

Копирование текста и других материалов с сайта 1tiande.at.ua строго запрещено.
MML © 2020
Создать бесплатный сайт с uCoz